Rūpes par cilvēku
  • LATENG
  • Konference
    • Par konferenci
    • Informācija par konferences organizatoru
  • Konferences programma
  • Runātāji
  • Reģistrācija
  • Aktualitātes

Runātāji

Valts Ābols
Valts Ābols
Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, Valdes priekšsēdētājs. Lielo slimnīcu asociācijas vadītājs

Digitālā ekosistēma - platforma uz personu centrētas veselības aprūpes realizēšanai

Bērnu veselības ekosistēma ietver un savieno dažādās Bērnu slimnīcas lomas un funkcijas – ārstniecību, aprūpi, izglītošanu, zināšanu pārnesi, pētniecības un inovācijas virzīšanu visos ar bērnu veselību saistītajos jautājumos.  Ekosistēmas visaptverošais un iekļaujošais sadarbības modelis veicina visu bērnu veselības nodrošināšanā iesaistīto pušu ātrāku, ērtāku un efektīvāku iesaisti problēmu risināšanā, kas ir būtisks priekšnoteikums, lai bērni dzīvotu veselīgāku un iespējami pilnvērtīgāku dzīvi.

    Marita Bossers-Naben
    Marita Bossers-Naben
    Planetree Nīderlande un Vācija vadītāja

    12 uz personu centrētas veselības aprūpes pamatprincipi.

    Ja kādam nepieciešama aprūpe vai atbalsts, ir svarīgi darīt visu iespējamo, lai sadarbotos ar šo personu. Sadarbības gaitā mēs noskaidrosim, kā vislabāk varam palīdzēt, lai aprūpe atbilstu arī šīs personas vēlmēm un vajadzībām. Galu galā, tikai pats cilvēks zina, kas viņam/viņai ir svarīgi.

      Vita Šteina
      Vita Šteina
      Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, Pacientu pieredzes un klientu vadības daļas vadītāja. The Beryl Institute globālās padomes biedre

      "Rūpēs par cilvēku" jeb ceļš uz cilvēcīgāku veselības aprūpi

      Pacientu un darbinieku pieredze ir neatņemama mūsdienu medicīnas sastāvdaļa. Tā ir balss, kas norāda veselības iestādēm attīstības virzienu; tas ir spēks, kas padara ārstēšanos un darbu veselības nozarē izturamu, motivējošu un iedvesmojošu. Visa pamatā ir empātija – spēja saprast vienam otru un reaģēt. Rūpes par cilvēku sākas tur, kur ir empātija.

        Austra Straume
        Austra Straume
        Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, Pacientu pieredzes projektu vadītāja

        Rūpes par pacientu

        Nonākšana slimnīcā kā mazam tā lielam ir bailīgs notikums, pat tad, ja problēma nešķiet liela. Rūpējoties par pacienta baiļu mazināšanu, mēs ātrāk izveidojam uzticamu kontaktu, procedūra vai terapija var noritēt ātrāk, bet pacientam, izejot no kabineta vai slimnīcas, paliek pozitīva asociācija ar to. Savukārt pozitīva asociācija nozīmē, ka arī nākotnē tiks laicīgi saņemta palīdzība un uzticība mediķiem un viņu lēmumiem augs arvien lielāka. Rūpes par pacientu man nozīmē arvien veselīgākas sabiedrības augšanu.

          Gunta Tralmaka
          Gunta Tralmaka
          Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, Personālvadības daļas vadītāja

          Rūpes par darbinieku

          Kopš 2021. gada BKUS moto ir – “Rūpēs par cilvēku”, tās ir lielas pārmaiņas no “Pacients centrā”, jo rūpes par cilvēku nozīmē rūpes par jebkuru cilvēku, kas atrodas mūsu Slimnīcā un vislielāko laiku, protams, šeit pavada personāls. Caur profesionālu, novērtētu un motivētu personālu, vislabāko un kvalitatīvāko ārstniecību un aprūpi saņem mūsu pacienti. Lai mēs varētu uzlabot pacientu un viņu ģimeņu pieredzi Slimnīcā, mums jārūpējas arī par darbinieku pieredzi!

            Santa Pildava
            Santa Pildava
            Slimību profilakses un kontroles centrs, Pacientu drošības un veselības aprūpes kvalitātes pilnveides nodaļas vadītāja

            Kāda ir pacientu pieredze Latvijas slimnīcās?

            Pacienta pieredze ir neatņemama veselības aprūpes kvalitātes sastāvdaļa. Pacienta pieredzes izpratne ir galvenais solis, virzoties uz personu orientētas veselības aprūpes virzienā. Apskatot dažādus pacienta pieredzes aspektus, var novērtēt, cik lielā mērā pacienti saņem aprūpi, kas ir cieņpilna un atbilstoša individuālajām pacienta vēlmēm, vajadzībām un vērtībām. Pacientu pieredzes novērtēšana kopā ar citiem komponentiem, piemēram, veselības aprūpes efektivitāti un drošumu, ir būtiska, lai sniegtu pilnīgu priekšstatu par sniegtās veselības aprūpes kvalitāti.

              Iluta Riekstiņa
              Iluta Riekstiņa
              Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, Valdes locekle

              5 soļi līdz ekselencei

              Sasniegumi ir datos balstītu lēmumu, efektīvi izplānotu darbību un atbilstošu resursu rezultāts. Izcilību jeb ekselenci var sasniegt, kad komanda vienoti redz nosprausto mērķi.

                Nuria Diaz Avendaño
                Nuria Diaz Avendaño
                Quirónsalud (Spānija) slimnīcas tīklu Kvalitātes un pacientu pieredzes daļas vadītāja, The Beryl Institute globālās padomes biedre

                Svarīgākie soļi ceļā uz pacientu pieredzes izcilību Quironsalu slimnīcās

                Nuria Diaz ieguvusi pamatizglītību inženierzinātnes Ņujorkas Tehnoloģiju institūtā, bet vēlāk maģistra grādu Veselības aprūpes organizāciju vadībā ESADE Biznesa skolā. Savu karjeru Diaz ir uzsākusi un attīstījusi dažādu industriālā sektora uzņēmumu kvalitātes vadības, stratēģiskās plānošanas, procesu vadības un uzraudzības jomās, bet kopš 2016. gada vada kvalitātes un pacientu pieredzes daļu Quirónsalud slimnīcu tīklā Spānijā.

                  Jason Wolf
                  Jason Wolf
                  The Beryl Institute prezidents

                  Rūpēties ir cilvēcīgi: globālu pārmaiņu vadība cilvēka pieredzes uzlabošanai veselības aprūpē

                  The Beryl Institute prezidents un izpilddirektors Jason A. Wolf, sertificēts pacientu pieredzes profesionālis, ir dedzīgs un globāli atzīts eksperts pacientu pieredzes uzlabošanā, organizācijas kultūrā un augstas veiktspējas uzturēšanā veselības aprūpē. Viņa mērķis ir nostiprināt redzējumu, ka veselības aprūpes centrā ir cilvēki, kuri rūpējas par cilvēkiem. Vairāk nekā 10 gadus, būdams “Berila institūta” prezidents un izpilddirektors, Džeisons ir  izveidojis vadošo kopienu pasaulē, kas apņēmusies uzlabot cilvēku pieredzi veselības aprūpes jomā, un ir radījis pamatu vīzijai par pacientu pieredzi nākotnē. Institūts ir piesaistījis vairāk nekā 60 000 cilvēku vairāk nekā 85 valstīs. Džeisons ir Pacientu pieredzes žurnāla dibinātājs, žurnāls nodarbojas ar pētījumiem un praksi pacientu pieredzes uzlabošanā. Viņš arī nodibinājis un pašlaik strādā par Pacientu pieredzes institūta prezidentu, tā ir bezpeļņas organizācija, kas piedāvā oficiālu sertifikāciju pacientu pieredzes speciālistiem visā pasaulē. Džeisons ir pieprasīts lektors un cienīts autors daudzām publikācijām un akadēmiskiem rakstiem par organizācijas kultūru, pārmaiņām un veikumu veselības aprūpē, tostarp divām grāmatām par organizācijas attīstību veselības aprūpē un gandrīz 100 rakstiem par pieredzi izcilībā un pilnveidošanā.

                    Lektora profils

                    Organizē

                    Bērnu klīniskā universitātes slimnīca

                    Sazinies ar mums

                    Valsts SIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca"
                    Vienības gatve 45, Rīga, LV-1004
                    pieredze@bkus.lv

                    © Copyright 2022, BKUS
                    • Datu apstrādes politika
                    • Dalības noteikumi
                    • Sīkdatņu politika

                    Mēs izmantojam sīkdatnes Sīkdatņu politika